Thursday, June 25, 2009

i'm Mrs. Red!and i'm proud of it!

oh yea!thanks to matsyujun because she's the one tagged me for this! ^__~

1. Kekasih saya adalah : seorang yang mempunyai 6 pax kat perut,DoM,comel,mempunyai 'sloppy shoulders',tak pandai dalam games dan senyuman mcm chipmunk.sibuk kerja untuk drama The Quiz Show..

2. Saya sedang mendengar : suara kekasih,abang dan kawan-kawan saya menyanyi lagu bertajuk BELIEVE.

3. Mungkin saya patut: makan tengah hari...tapi nanti lah!

4. Saya baru sudah : baru balik sekolah,dengar lagu arashi dan chat dengan kawan-kawan dekat YM.

5. Beza rakan, sahabat, kawan : semua sama je...orang yang boleh buat diri sendiri happy dengan boleh bercakap...kot...

6. Saya tidak faham : kenape sejarah susah sangat nak dapat A?dan kenape sekolah kene buat aktiviti koko setiap hari isnin sampai rabu?sekolah lain buat hari rabu je.

7. Saya perlu mencari: ARASHI!haha!

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya: "Lya,i love you!" by my bambi.

9. Makna kehidupan : no..i dunno...i'm only 14..haha!kehidupan tu hidup lah..apee yang kite jalani setiap hari.

10. Cinta itu adalah: orang yang kita sayang..bukan yang sayang biase mcm mom and daughter..tp mcm lover lah!contoh --> me and my bambi (lover/couple)

11. Saya paling suka : dengar dan tengok arashi!especially my bambi!

12. Saya akan cuba : dapatkan A utk sejarah <--subjek yang tak pernah dapat A selama duduk kat skolah menengah.

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : Sebab LAH tu best utk digunakanLAH!dan bukan orang m'sia je lah gune LAH!org s'pore pon!

14. Telefon bimbit saya : warne merah!!!<--my bambi's fav colour!aww...akan tukar fon baru warne pink =(

15. Katil saya : dalam bilik saye dalam rumah saye...warne purple?!nande bukan warne arashi lagi?! =(

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : "siape tu arashi?diorang tu best sangat ke?diorang tu gay kan?" i'll give a kick or a penampar to those who ask me these questions..

17. Teknologi adalah : best!senang!!haha!!

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : yang mane?maggi/sausage ke spaghetti?maggi/sausage tu bile dah lapar,keseorangan kat rumah dan itu lah satu2nye yang senang masak dan mengenyangkan..spaghetti tu dipakse mama sebab mama dah boring dipakse masak oleh anaknye yang suke makan spaghetti....

19. Semalam : saya marah2 dekat orang dan rase nak carik gaduh dengan orang2.

20. Hari ini : saya penat...tolong kawan2 kemas kelas untuk Open Day esok..hehe..takdelah penat sgt pon..

21. Malam ini saya akan : siapkan kerja rumah BM yang Puan Khalilah bagi..sambil bukak lappy.

22. Esok pula saya akan : doki doki!sebab esok PTC!(Parents Teachers Conference/Open Day)

23. Saya betul2 inginkan : berjumpe Sakurai Sho (nak hug dgn chuu die dan suruh die lukis totoro utk saye),Ohno Satoshi (nak tarik pipi die kuat2),Ninomiya Kazunari (nak pegang tangan die),Matsumoto Jun (tak tau nak ape dr die) dan Aiba Masaki (nak main dgn die!) dan dan pergi ke jepun dan borong barang2 arashi,pergi consert diorang!!dan dan nak jumpe ex-bf saye,Ikuta Toma!miss u!haha!*sho-chan sudah marah*

24. Badminton atau futsal : tak nak due2...nak basketball dgn tennis...mmg la nak tennis!koko pun amik tennis!

25. Karaoke : dalam bilik air,kelas,bile keseorangan,mase tengah buat kerja rumah dan bile nak tidur..

26. Kereta : mini cooper yang cute dan dan kereta sho (kiteorang naik kereta same2 kan,sho-chan?!)*sho-chan angguk dgn cute*!!

27. Bilik yang terang atau gelap : terang setiap mase kecuali mase nak tidur...

28. Makanan jepun adalah : kawaii dan umai dan oichii!!

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang: "Romeo (sho-chan) take me somewhere we can be alone I’ll be waiting all there’s left to do is run~You'll be the prince and I’ll be the princess~It’s a love story, baby, just say yes" <--to my sho-chan/bambi!! haha!!

30. Siapa yang anda tag : KazuAmie ^_~

-SakuraiLyArashi-

2 comments:

  1. dah buat la..^^
    thanks btw.>_<)
    byk sebut nama sho..*jelous*jelous*

    ReplyDelete
  2. haha!lya lupe lah syu pun tag kina..
    kina kan mrs.red jugak!
    duh!apesal la lya ni STML sgt?!

    ReplyDelete